Cégünk a társasházkezelés területén az alábbi feladatokat látja el:
éves költségvetés elkészítése
a társasház könyvvitele, pénztári-banki elszámolások folyamatos vezetése
éves beszámoló elkészítése, a közgyűlés lebonyolítása
az év közben elvégzett feladatok tételes elszámolása
pénzügyi elszámolás készítése
pályázatok komplex menedzselése (pályázatírás, forrásszerzés, lebonyolítás, elszámolás, monitoring)
a közös költség befizetések nyomon követése, ellenőrzése, esetleges elmaradás esetén a tartozás behajtása a törvényben meghatározott eszközökkel (felszólítás, fizetési meghagyás, végrehajtás, jelzálog)
a felmerülő hibaelhárítási munkák elvégzésének megszervezése
a karbantartási-felújítási munkák műszaki lebonyolítása a következők szerint: árajánlatok bekérése, felújítási terv készítése, a felújítási munkák fontossági sorrendbe való helyezése, felújítási munkálatok szervezése, a lakóközösség számára a döntés előkészítése
a karbantartási-felújítási munkálatok során - amennyiben szükséges - műszaki ellenőri megbízás teljesítése
az elvégzett munkálatok átvétele
a megtakarítási lehetőségek folyamatos nyomonkövetése, ismeretetése a lakóközösség számára
a társasház SZMSZ-nek aktualizálása, a változtatásra való javaslattétel az éves közgyűlésen
a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolattartás, a szerződések megkötése, a szolgálatótól kapott számlák ellenőrzése, kiegyenlítése
munkáltatói jogok gyakorlása, a társasházi alkalmazott munkájának ellenőrzése
az épület biztosításának megkötése, amennyiben szükséges aktualizálása, az épületen-épületben történt káresemények kezelése