Szolgáltatásaink

Cégünk a társasházkezelés területén az alábbi feladatokat látja el:

  • éves költségvetés elkészítése
  • a társasház könyvvitele, pénztári-banki elszámolások folyamatos vezetése
  • éves beszámoló elkészítése, a közgyűlés lebonyolítása
  • az év közben elvégzett feladatok tételes elszámolása
  • pénzügyi elszámolás készítése
  • pályázatok komplex menedzselése (pályázatírás, forrásszerzés, lebonyolítás, elszámolás, monitoring)
  • a közös költség befizetések nyomon követése, ellenőrzése, esetleges elmaradás esetén a tartozás behajtása a törvényben meghatározott eszközökkel (felszólítás, fizetési meghagyás, végrehajtás, jelzálog)
  • a felmerülő hibaelhárítási munkák elvégzésének megszervezése
  • a karbantartási-felújítási munkák műszaki lebonyolítása a következők szerint: árajánlatok bekérése, felújítási terv készítése, a felújítási munkák fontossági sorrendbe való helyezése, felújítási munkálatok szervezése, a lakóközösség számára a döntés előkészítése
  • a karbantartási-felújítási munkálatok során - amennyiben szükséges - műszaki ellenőri megbízás teljesítése
  • az elvégzett munkálatok átvétele
  • a megtakarítási lehetőségek folyamatos nyomonkövetése, ismeretetése a lakóközösség számára
  • a társasház SZMSZ-nek aktualizálása, a változtatásra való javaslattétel az éves közgyűlésen
  • a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolattartás, a szerződések megkötése, a szolgálatótól kapott számlák ellenőrzése, kiegyenlítése
  • munkáltatói jogok gyakorlása, a társasházi alkalmazott munkájának ellenőrzése
  • az épület biztosításának megkötése, amennyiben szükséges aktualizálása, az épületen-épületben történt káresemények kezelése

Elérhetőség

ZEF Consult Kft

zefconsult@gmail.com

Bánhidai ltp 117.
Tatabánya
2800

+36-20/577-4646

Keresés

© 2013 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode